neděle 14. dubna 2013

Někdy je hrozně těžké za poznámkami cizích lidí hledat ty dobré významy.
Ale já se snažím. Opravdu se snažím.

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Proč se snažím, nebo proč je to těžké? :o)
      Snažila jsem se, protože by bylo nefér obviňovat někoho ze snahy mě slovně zranit jenom proto, že vím s kým se stýká.
      A těžké to bylo, protože vím, že se dotyčný blízce stýká s někým, s kým si ale opravdu lezeme na nervy.
      A nakonec jsem si to mohla odpustit, protože za tím nic jiného než snaha mě urazit nebylo.

      Vymazat
    2. Tebe nemá, kromě mě teda, kdo co urážet! Kdo ti co udělal?

      Vymazat
    3. Ale tak, když to musíš vědět, tak přítel velké Io nějak nedocenil můj pochvalný komentík.

      Vymazat
    4. Ještěže já ty věci nečtu, co?

      Vymazat
    5. Jsi strašně rozumná :o)

      Vymazat
    6. No, to nevim. Zase jsem schopná zaseknout se do půl druhé v noci u čtení fanfiction. Ale to jsem chytila od tvé spolubydlící!

      Vymazat
  2. Myslel jsem, proč se snažíš.

    OdpovědětVymazat