pátek 19. května 2017

Poslední den

Naposledy v práci.
Dodělala a předala jsem všechno, co se dalo.
Už bylo na čase, protože mi ten zatracený mozek přestával sloužit a míra mé produktivity děsivě klesala k nule.
Vyčistila jsem počítač. Za ty roky se tam naneslo hrozně moc věcí a mně se to nechce procházet a třídit, i když bych asi měla, jestli o ta data nechci za nějakou dobu přirozenou elektronickou korozí zase přijít.
Vyházela jsem zbytky papírů a uklidila si stůl. Uvidíme, jestli a případně kdy se tam vrátím. Zůstaly mi klíče i telefon a šéf se tváří přívětivě i na možnost práce z domova. Uvidíme jak to bude vypadat, protože mám stejně dojem, že můj největší přínos byl v tom, že jsem si udržovala přehled o většině běžících projektů a dokázala být multifunkční, to ostatním kolegům trochu chybí, všichni tři se soustředí jen a pouze na to, co právě řeší oni.
Uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat