středa 13. června 2012

Proč se telefoní čísla vytáčejí, když dneska mají všechny telefony tlačítka?

Do telefonu prý zním mile. Teda, na cizí lidi.
Ale to je jen proto, že nesnáším telefonování. Mám panickou hrůzu z toho, že ucho na druhém konci drátu neporozumí, když neuvidí výraz a gesta, kterými svůj projev doplňuju. Tak jsem alespoň zvukově milá.
Právě jsem volala na úřad. Klasické: "Dobrý den, mohla bych s vámi zkonzultovat... bla bla bla..."
Tak jsem si to nejdřív řekla nahlas, zhluboka se nadechla a vytočila číslo. Telefon byl okamžitě zvednut (to se na těch úřadech nemůžou trochu víc flákat?), vychrlila jsem svou litanii. "Já vás přepojím." Vychrlila jsem svou litanii. "Já vás přepojím." No a to mi přišlo tak strašně směšné, že napotřetí jsem svou litanii musela říkat strašně pomalu, aby mi skrz ni příliš neprobublával smích.
A co jsem se nakonec dozvěděla? Mám pro jistotu zavolat úplně jinam.

2 komentáře:

  1. Telefonní se píšou dvě n:o) A buď ráda, že to nemusíš oběhávat, že stačí zavolat...

    OdpovědětVymazat