úterý 21. srpna 2012

Čistota půl zdraví, špína celé

Fakt je, že nakonec dokážu brát s humorem v podstatě všechno. Jen mi občas chvíli trvá se k tomu humoru dopracovat. Ale není to nic tak tragického, aby se s tím nedalo plnohodnotně žít. Člověk si zvykne a přizpůsobí se.
Tak třeba v rámci takového přizpůsobení vyklízím lednici nejlépe v okamžiku, kdy jsou obě moje spolubydlící v bezpečné vzdálenosti. (Každá stovka kilometrů dobrá.) Tak mají to štěstí, že se mi do rány dostanou až ve chvíli, kdy nastoupil humor a neschytají první salvu. A já mám taky štěstí, protože jsem strašně nerada ošklivá na své okolí.
Ale co už, každý z nás má nějakou charakterovou vadu. Asi bych měla být ráda, že jsem vyfasovala jen tu pochybně sníženou tolerancí k nepořádku a ještě pochybnější smysl pro humor.

4 komentáře:

  1. Dokud člověka při vyklízení lednice nezačne škrtit bramborový salát...

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli tě to potěší, mě po návratu z kláštera praštil v komoře do nosu smrad, který si v ničem nezadal s pachem mrtvé myši. Tak jsem začala hledat tu mrtvolu a našla jsem pytel něčeho, co kdysi bývaly asi brambory. Spolubydlící taky udělaly dobře, že zrovna nebyly doma.
    A vůbec, já jsem strašnej prudič, asi mě jednou zakousnou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak mrtvoly radši nehledám... se bojím, že bych nějakou mohla najít ;o)
      Ale mají to ty naše spolubydlící štěstí, že spolubydlí právě s takovými milými osobami jako jsme my ;o)

      Vymazat
    2. To mi připomíná, že bych asi měla jít domů, protože bych se měla pokusit spravit hned tři různé věci...

      Vymazat