pondělí 24. září 2012

404 - dudlík nenalezen

Při blízkém setkání s kamarádčiným čerstvým vnoučetem jsme vymyslely zlepšovák v péči o dítě.
Stačilo by všechny chyby, ke kterým u toho mrňavého tvora může dojít, očíslovat a sepsat do přehledného manuálu.
Pak už jen stačí dítěti vysvětlit, že závadu má ohlašovat v číselném kódu a je vyhráno.
A nebyl by vůbec špatnej systém, kdyby to vydrželo až do dospělosti. Řekli bychom číslo a hned by bylo jasné, kde je problém. I nám samotným.
Všichni si v sobě neseme hromadu závad. A někdy stačí tak málo, abychom se jich zbavili.
Osobně mě překvapila až hmatatelná úleva poté, co jsem tu jednu zatracenou větu řekla nahlas.
Jen si nejsem jistá, jestli jsem tu větu dokázala nahlas vyslovit proto, že jsem se opila, nebo jestli jsem se opila proto, že jsem to řekla nahlas.
V každém případě to stálo za to.
Jen doufám, že už se mi to nestane. Pokud bych byla v konverzaci tak monotematická častěji, asi by si se mnou brzy nechtěl nikdo povídat.




Žádné komentáře:

Okomentovat