středa 5. září 2012

Doba, vymknuta z kloubů, šílí

Provádět sociologické experimenty sebou nese značná rizika.
Pokud si navíc vyberete oblast mytí nádobí, je tragédie na dosah ruky.
Testování průměrné mycí reakční doby mých spolubydlících mi ještě prošlo. Protože mé spolubydlící jsou v zásadě jemná a rozumná děvčata, kterým nakonec dojde, že pro získání nádobí čistého je to špinavé třeba umýt.
Potměšilost svého přítele jsem ovšem dosti podcenila.
Přes stupňovaný nátlak vydržel neumýt tu zatracenou pánev celý týden.
Když jsem zjistila, že se na ní začíná tvořit plíseň, byla jsem rozhodnuta použít i nejdrsnější donucovací prostředky... a ten můj prevít si zlomyslně spadl z čehosi jako skatebord, vykloubil si loket a teď je zasádrovanej od ramene k zápěstí.
Taky způsob jak mě přesvědčit, abych na něm sociologické experimenty neprováděla.

1 komentář:

  1. Fuj, ten je mazanej! Ať se brzo uzdraví, jinak ho civilizace vyrostlá na pánvi krutě ztrestá!

    OdpovědětVymazat