pátek 2. června 2017

15 let od maturity

Nebylo to přesně 15 let. Maturovali jsme tenkrát ve třetím květnovém týdnu. Ale je to dost blízko.
Proč jsem šla? Protože jednou za pětiletku se to sluší?
Možná jsem se jenom chtěla pochlubit, protože mi prý těhotenství svědčí.
Nevím, jestli jsem měla chodit. S většinou z nich jsem si neměla co říct tenkrát a nemám si s nimi co říct ani teď.
Možná jsem si měla připravit malý představovací monolog (mám podezření, že někteří to tak udělali), jenže já tyhle věci neumím. Mnohem radši bych jenom poslouchala a na to tam byl příliš velký hluk.
Možná jsem neměla odcházet tak brzy, protože zajímavá témata se vždycky začnou rozebírat později, ale byla jsem unavená a tak jsem o to zajímavé přišla.
Možná za příštích pět let, kdy se místo počtu narozených dětí bude rozebírat kvalita a výběr základních škol.

Žádné komentáře:

Okomentovat