čtvrtek 22. listopadu 2012

Něco si přej a celý svět se spojí, aby tvé přání splnil

Někdy bych si hrozně přála mít prostý nekomplikovaný život.
Mít jasno v tom, co je dobré a co špatné.
Být si jistá cílem, kterého chci dosáhnout.
Žít. Od narození ke smrti podle předem schváleného harmonogramu.
Nepřemýšlet. Nerozebírat. Nenípat se v mizérii vlastních myšlenek.
Netrápit se, když druzí nechápou a nesdílí mou radost.
Netrápit se, když druhé náhodně zatížím svou starostí.
Nebýt sama sebou.
Jedno z těch přání, které není radno vyslovit.
Prosté nekomplikované věci jsou nejtěžší.

19 komentářů:

  1. No vidíš. Já zase řeším, jestli myslet na budoucnost, nebo nemyslet. Všichni kolem mě vyvádějí, že si musí ještě založit penzijní připojištění, dokud je to výhodné. Tak o tom přemýšlím taky. Na druhou stranu vždycky, když myslím na budoucnost, se mi udělá minimálně špatně, tak nevím, jestli není rozumější se o to vůbec nepokoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, z pomyšlení na budoucnost se mi zvedá žaludek stabilně ;o)
      Mimochodem, já si kdysi založila penzijní, abych svůj momentální spleen přesvědčila, že nějaká budoucnost ještě bude.

      Vymazat
    2. No, a to máme ani ne za měsíc konec světa, co? ;-)

      Vymazat
    3. To teda ne, žádnej konec světa nebude!
      Když už se Garymu pletu s tou doktorovskou šálou, tak jí musí alespoň pořádně užít! ;o)

      Vymazat
    4. http://www.astro.cz/rady/2012/

      A kolik metrů už máš?

      Vymazat
    5. Ehm... dvacet centimetrů ;o)

      Vymazat
    6. Takže to je vánoční dárek 2015? ;-)

      Vymazat
    7. Nepodceňuj!
      Já mám v plánu to stihnout ještě letos ;o)
      Kolik metrů má vlastně Garak?

      Vymazat
    8. Tak píšu, že má 4,4 m. (Musela jsem se podívat k sobě na LJ.)

      Vymazat
    9. Tak to neříkej Garymu, ať si nevšimne, že jeho šála je kratší ;o)

      Vymazat
    10. Myslíš, že si nevšimne rozdílu mezi 20 centimetrama a 4,4 metrama? Teda, ještěže je teoretik...

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ovšem bejt kuchyňskej robot je časem na hlavu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem zjistila, že jakmile se člověk budí každé ráno s myšlenkou "Do hajzlu, další dvatisíce slov!" strašně moc věcí se zjednoduší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale co bude, až skončí listopad?

      Vymazat
    2. No začne se psát vánoční nadílka přece ;)

      Vymazat
    3. Až skončí listopad, budu v maléru. Už teď z toho propadám panice, svět se zhroutí a tak.

      Vymazat