čtvrtek 15. listopadu 2012

Práce šlechtí

A teď mi někdo vysvětlete, proč mají všichni statici neodolatelné nutkání přidávat mi doprostřed obýváku sloupy?

10 komentářů:

  1. Jako všichni Galové se bojí, aby jim nebe nespadlo na hlavu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, to jsem byla já, nějak se mi to přeplo.

      Vymazat
  2. Ale houby, prostě mě jenom chtěj naštvat ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. A co jiného bys uprostřed obýváku chtěla mít?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostor?
      Já to nemám ráda, když tak jdu jdu a najednou uprostřed místnosti narazím do sloupu ;o)

      Vymazat
    2. Nejseš náhodou trochu hnidopich? ;-)

      Vymazat
    3. A už se ti to někdy stalo?

      Vymazat
    4. Každou chvíli se mi to stává :o)

      Vymazat
    5. V tom případě musí být sloup uprostřed obýváku poměrně častá záležitost.

      Vymazat